Fitting in
Young South Africans from all walks of life begin their student experience at the elite University of Stellenbosch. Within the walls of a prestigious student residence called „Eendrag“, the newcomers are confronted with colonial structures. They try to navigate between personal growth, cultural differences and a past that has not been forgotten.