Fondovalle
The story of one summer in a valley which sees half of the world go by, but where the trains no longer stop and the factories have long closed. It is also the story of Roberto, once employed in the fortresses of the Swiss Army and now a bus driver, and Roberto’s love affair with a Russian chambermaid. Marina is a foreigner and is well aware of the fact. She is prepared to fight for her survival, and the survival of her son Kiro. It is a story in which love does not always triumph, over doubts and differences.