Forget Me Not
A small girl blows out seven candles on a birthday cake. She happily turns to her mother who bursts into singing Happy Birthday to you in a voice filled with love. Between the song’s first and second verses, 40 years go by. It is now 2017 and mother and daughter are together again around a birthday cake, but the festive atmosphere has disappeared.