Foudre
Summer 1900, in a valley in southern Switzerland. Elisabeth is seventeen years old and about to take her vows when the sudden death of her older sister forces her to leave the convent and return to the family farm she had left five years earlier. But Elisabeth is no longer a child. Stifled by the suffocating and strict rules of the village and obsessed by the mysteries surrounding her sister's disappearance, she will fight for her right to experiment.