Frei von allem
Going away for three years. Away from friends, family and home. A very old tradition that only a handful of tradesmen still follow today; the journeyman’s travel. We take to the road to accompany travelling apprentices in different phases of their journey and are witnesses to a life that hardly anyone feels brave enough to lead.