FREY
Where is Johanna Frey? Separated from her family and sold into indentured labor, young Luisa embarks on a search for her sister. But soon two gendarmes encounter a dead body. And while the gendarmes try to uncover the motives, Luisa sets out on a journey between revenge and redemption.