From Ganga To Bollywood
According to Hindu belief the body is composed of five sacred elements; earth, fire, air, water and ether. Following the thread of those elements, the movie immerses us in the paradoxical Indian society and through daily situations tells us about this transition. What is left of the human when the core of his spirituality must give way to modernity.