Game Over – Der Fall der Credit Suisse (Serie)
Credit Suisse no longer exists despite being “too big to fail” and despite a reputation built up over a century. How did this happen? This four-part documentary series uncovers what was hidden behind the reputable image of the major Swiss bank: A corporate culture of high risk, accepting any losses as long as the bonuses kept coming in. Since its establishment in the 1970s, this culture has run like a red thread through the history of the bank and shows why the unexpected end was unavoidable.