At Milan's Niguarda public hospital, the unconventional Dr. Maurizio Bini leads a bold mission to alleviate human suffering. He oversees the dreams of aspiring parents undergoing IVF with the journeys of individuals reconciling their bodies with their gender identities. Dr. Bini navigates the constraints set by a conservative government and an aggressive market eager to commodify bodies.