Geschichten von Pferden, Rock'n'Roll und glühenden Eisen
Anita discovers her passion for carriage driving through her father, who harnesses horses to his sleighs. Sandro developed a fascination for horses at an early age and discovered the blacksmith's trade in the village smithy. At the age of ten, his father gave him his first Elvis record, which awakened his enthusiasm for rock'n'roll.