Gossenreiter
Kurt Moritz Gossenreiter lived his life to the fullest, always exploring and inventing, always following his dreams without compromise, and always speaking his mind. This unconventional portrait and colorful collage of his multi-faceted and controversial personality invites the audience to reflect on their own life decisions and hopes to inspire more courage and determination.