Grand et petit
Over the course of a weeklong introductory workshop on astronomy, a primary school class discovers the mysteries of the universe. Thus, their reactions, their games, the way they put their new knowledge into practice and above all their innocent – often clumsy – questions, inevitably refer to a bigger, almost metaphysical and universal questioning: “What is our place in the universe?”