Graupelschauer
The curtains open on an urban theatre where the climate and the weather are the main protagonists. The form of this drama doesn’t arise from meteorological data or street protests, but rather from internalized thoughts and withdrawn soliloquies. The pandemic forced us to pause and reconsider by interrupting daily life, and we still feel the aftershocks today, which need to be democratically processed.