Grinfie
Dino, 35, works at a waste incineration plant in Bern. When his estranged father dies, he disposes of his belongings – including a plush animal, a symbol of their last day together. As the toy is burned, Dino is confronted with their unresolved relationship and searches in the ashes for a farewell.