A motorbike is driven into the garage. The door closes, a cutting disc howls. It is sawn, screwed, welded until the shape is right. Dominik has been rebuilding two-wheelers since childhood. Always in search of the perfect “shape”. In the process, a children's book causes a surprise. The film tells of the child in us, transports us into the world of thoughts of a tinkerer and into the sound world of his creative work.