Guerre sans images
After thirty years absence, the Algerian filmmaker returns to his homeland, accompanied by the fotographer Michael von Graffenried, who has been documenting the open wounds of Algeria. Together they seek out individuals who featured in Graffenried's photographs, to find out what has become of them and what they think of these pictures. A film about the fate of human being behind the photograph, but also the demands and limitations of the camera, the use and abuse of images.