Guerriers à louer
Welcome to Iraq, the world's first private-war market ! Unaffiliated soldiers selling their services were once called mercenaries. Today they're known as private military. 10'000 of them are serving in Iraq today. Who are they ? Who controls them ? How are they recruited? Temps Present investigates on the privatization of war.