Gute Tage
Cristina Fessler says she will be in touch as soon as she has a good day again. Boris Mlosch, Renate Flury, Daniel Pestel and Schang Hutter have also experienced a new beginning. The film portrays their endeavours, their failures and their wonderful moments of success. It is impressive to witness their courage as they continue to search for other ways of finding new forms of artistic expression, despite the increasing difficulties.