H.R. Giger's Sanctuary
A documentary about the extraordinary artist and Oscar-Winner H.R. Giger and his museum in Gruyeres, Switzerland. Giger talks openly about his fascination with the morbid, his fame and cult following, his fears and nightmares, and about his visions of the future.