Hasta la última piedra
The film pays homage to life and peaceful resistance in the middle of war. It recounts the story of a village of Colombian peasants who, having been made targets by all the armed participants, refuse to succumb to the call to violence. The film shows the courage – to the point of self-sacrifice – of these people who struggle simply to be able to live and cultivate their land in peace.