Heat of Attachment
Set in the future, this car chase in the historic centre of Arles is thwarted by new technologies – the passenger cannot set the self-driving car in motion without registering a destination, and she herself seems to become part of a multiverse. While the film questions notions of immediacy, improvisation and choice, it also serves as a catch-all for our emotions as we grapple with increasingly humanoid technology.