Heimspiel
One resident is a globetrotter who has settled down, the oldest is the queen, and she lives above the nurse with the child. An artist couple. At the top, a lyricist and a policeman with his wife and son. The shy blonde and the African from a large city. The single guy. And the shut door with the heart – the others will tell us who lives behind it. The smell of coffee wafts through the staircase, wild stories being told and the sound of a guitar can be heard. A cat runs after soap bubbles, and something not entirely pleasant has started cooking in the attic. The closed door – will stay closed.