Histoires de fête
Five films each about 20 minutes long have been put together to make a single work that lasts about an hour and a half. The originality of this production resides in the fact that although these short films are entirely fictional they fit perfectly into the context of a real event, the "Fête des Vignerons" that took place in Vevey this summer.