History Of Virginity
Deflowering is a once in a lifetime event. Virginity is considered a gift, award, barrier or taboo. It only has meaning amongst humans. We invented and developed it, propagate it through our cultures, religions, legal institutions, and made it into a patriarchal instrument. The animation film recounts the history of virginity.