Homo Sapiens Cyborg
Sophie sees beyond appearances. Her life is complex and relationships with the people around her are nonexistent. During a cold winter night her life changes drastically. The extraordinary meeting with a superior being unleashes an endless pursuit that will create the myth of Homo Sapiens Cyborg.