horizōn
An unremarkable random 70’s newsreel from the artists’ hometown in the soviet Siberia forms the substrate for a relentless exploration of the representational and narratological technics: without ever collapsing into a ‘story’ or abstraction, horizōn recants the relationship between analog and digital, surface and reference, sense and experience, past and present.