Hors-Cadre: Intimités, Félix Vallotton
This second episode of Unframed tells of the exceptional work of Felix Vallotton in his series of woodcuts, Intimacies. He transports us into the warmth and comfort of old Parisians interiors. He depicts the sentimental life of a woman, between adultery, sadness and the tedium of married life. Subtly, this woman, Misia Sert guides us in this masterpiece by Felix Vallotton.