House of Switzerland
Promoting Switzerland. Using all available resources. Such is the goal of the fictitious agency House of Switzerland in London. The slightly chaotic bunch leaves no stone unturned to “sell the cheese” while dealing with their own troubles in the big city. When they invite two British journalists for a promotional dinner, things become less and less neutral by the minute.