Hunger – Genug ist nicht genug
Hunger is one of the most serious and complex problems of our time. Although it is estimated that it would be possible to feed as many as twelve billion people today, a billion people on this planet are suffering from hunger. How is this possible? As a former Swiss State Secretary for Economy, David Syz is an insider of international development policy. On an investigative tour around the world he examines interrelationships and searches for solutions. And they are not all that far away from each other.