Hunger strike against Ecocide
What is the origin of this tendency to sacrifice oneself for a common cause? Why do today's young people come to do extreme practices in order to be heard? What is a ZAD (Zone à Défendre) and how do we react to its expulsion? These are all questions that Doc'It Yourself's "Hunger strike against Ecocide" series wants to answer.