I am Mariam Binladen
Mariam Bin Laden is going to swim across the English Channel. This represents not only an athletic challenge, but a symbolic and ardent dream: to give a second chance to her family, to inspire and empower Arab women to go after their dreams, as well as to promote awareness for one of the most important issues of our time, refugees in dire need who are forced everyday to cross boundaries to survive.