I Am Not Your Negro
Told entirely in the words of James Baldwin, through both personal appearances and the text of his final unfinished book project, this documentary touches on the tragic deaths of Malcolm X, Martin Luther King Jr. and Medgar Evers to bring powerful clarity to how the image, and reality, of Blacks in America today is fabricated and enforced.