I Nomi Inventati dal Cielo
In 2001, TV author Paolo Taggi discovered the Tomìo family: a couple with six children who grew up in a modest house in the Andes and brought their extraordinary story to TV, making it a symbol of love and resilience. Twenty years later, Paolo decides to return to them to find out what happened to them, but his sudden death interrupts the project. Alberto Meroni, director and friend of Paolo's, picks up the baton and faces the journey.