I Think you Should be Here
Seven girls from the Geneva region, each on the way to adulthood, alone in her own room. They recall the words and movements from TikTok that shaped their adolescence – a collective, intimate memory of growing up online, seeking a sense of self and connection. As night falls, they dance, almost together, as if for the last time, bringing their gestures to the very edge.