I've Been Here all Day
After losing her job Mirjam decides to go away for some time, all by herself. She hopes to reach a better understanding of who she is and who she wants to be. But the trip turns out to be a challenge. Altough she finds some peace in this isolation, she still suffers from the expectations and fears of a woman who just turned 30 and recently became unemployed. We follow her through her time in this Mediterranean town and see everything she reveals in her solitude.