Il était une fois à Dragonville
Samson, a dragon picked on by the other citizens of Dragonville, is forced to go to Humanville. That is where he meets Simon, a little boy that will help him face difficulties. Samson will discover a whole new world, but most importantly, will understand the true meaning of friendship.