Il mondo di MAD
MAD was a kind of chronicler, a “photographer” – through drawings – of three decades of Italian fashion (the 1970s to 2000). The one and only subject was women. This obsession and a gentle mania lead to the production of over 12'000 drawings in collaboration with the most important fashion magazines, such as Vogue, Elle, Panorama and Sette, as well as Corriere della Sera’s magazine insert.