Il sentiero della strega
The young director, returns to an Umbrian village, where he spent a part of his childhood. He tries to uncover the secret of a mysterious misadventure, which he experienced one night on the witch’s path. Soon his investigation diverges and he wonders more widely about his relationship to the city and about the reasons for his attachment to it.