Im Wunderland
When the Prince of Liechtenstein acts to silence political opponents in order to strengthen his own power base, the majority of the population, in this tax haven where absolute discretion is a way of life, prefers to turn a blind eye. Few dare look too closely at what is going on in the world's richest country.