IMA
Ten years after her husband’s death, artist Noga sets off with her two sons—both artists themselves—on a tour in the Kansai region of Japan. Together with a Japanese dancer and calligrapher, they create a performance. On and off stage, the camera captures rehearsals, performances, intimate moments, encounters, and everyday life. The journey of a mother facing time, of an artist learning to embrace it. A luminous ode to life.