Immer und Ewig
A man and a woman travel through the world in a minivan: he, a restlessly inventive photographer, and she, the love of his life, paralysed from the neck down for the last 20 years. With courage, wit and charm they wrest from life, what it still holds worth living for. But what happens to love, when the circumstances of life change so drastically? The filmmaker (and daughter) goes in search of answers full of curiosity and wonder.