IOA
A vowel reciting speaking machine leads a miserable existence as a tool of a despotic singing-teacher. In a soliloquy it describes opression, exploitation and beatings and complains that it is only needed for its functional performance. The analogy to conditions in the human working world is by no means coincidental.