Itzhak Frey & Sohn
My father said to me: “You are ein Schwindler, ein schlimmer Junge.” He said, I am “ein niederträchtiger Holzbundelmensch, ein Vagabund-entstellendes Element”. Then he took me to his 90 year old father who was working in his own bakery as a cashier… He said he did not know how his father would react. His father had never allowed anybody to take a picture of himself. Then he turned right. We had arrived at the bakery and he told me: “Gehen Sie langsam…” This.film is about the resistant character of life itself – refusing to be realized and recognized as it should be.