Jazz the only way of Life
A film about a man passionate about music, who dedicated his entire life to Jazz; he became so close to Dizzy Gillespie that he followed him everywhere, touring with him. Through conversations, previously unrevealed archives as well as musical extracts, this documentary explores the story of the friendship between a genius trumpeter and a man crazy about Jazz.