Je maudis ma nuit
Lost in his nightmares, Thierry the lighthouse keeper gloomily watches the jellyfish as they float past his window… It has been many years since his lighthouse sunk under the ocean. In her empty room, Lucie gazes at a picture of a faraway beach. Lucie falls asleep. Thierry sleeps fitfully. They are to meet on the beach of their dreams.