Je suis ton père
When Luc's father André suddenly pays him a visit for a few days, tensions run high. André's behaviour is increasingly unpredictable, ranging from confrontation to attempts at complicity. Will Milena, Luc's girlfriend, be able to ease the tension between the two men?