Jeunesses!
It is said that the urban-rural divide is widening. What do rural villages in French-speaking Switzerland look like today? To better capture the mood in the countryside, we met with those who are the driving force and social cement there: the youth associations. In four episodes, we delve into their world. How do rural youth position themselves in this changing world? How do the latest social issues resonate with those who don't live in the city? What do young people in the villages want for their future and that of their region?