Johnny Castle Rising Star
Johnny Castle had a dream since he was a kid: to be a movie star. Driven by this obsession, Johnny moved to Los Angeles, and the corner of Hollywood Boulevard and Vine Boulevard became his natural stage to promote himself. Johnny is definitely sure that some day a producer or maybe a director will sign him for their next movie. Even though Johnny has this optimistic way of viewing life, since he moved to Los Angeles in three years he was able to obtain only a small part in a science fiction B-movie. Very soon the movie will come out in the theatres.