Joy Ride
For Sandra, a woman in her late teens, life is wonderful. She has recently fallen in love with Daniel, a member of the group of young men she hangs around with frequently. Daniel is flattered by Sandra's affection for him and they begin to spend more time together apart from the rest of the gang. Daniel's friends consider Sandra a nuisance, and they expect him to reject her. The ensuing conflict is eventually resolved on a trip through the countryside where the love story ends tragically. Based on a true story.