Jürg Hitz – Buchbinder in Mikrokosmos
Jürg Hitz: bookbinder. What initially appears as orderly chaos emerges as a treasure-trove of odd objects. His workshop is his microcosm - and once inside, the world outside is rendered virtually irrelevant. Nevertheless, Jürg Hitz knows what matters in life.